utan ett ord.

sitter här. lagar frukost. det blir ägg. lite seg sådär. hade tänkt träna idag men det blev inte så. orkar inte ge mig iväg. det är jättetråkigt väder. kanske tar en promenad sen. cocos har fått spatt och springer runt. sov gott inatt i alla fall.

idag blir det en soft dag. kanske tvätta lite och ikväll är det alternativ. det känns som en helt okej dag. saknar anna men hon har det säkert bättre än jag. hoppas jag. puss


tillägg 17.19
jaha, vad har jag gjort idag hittills?

spelat simon norrsveden i massor.
tvättat.
promenarat på världens mysigaste gator. linköping är rätt vackert ändå. det tyckte jag inte förra året. mötte en man med tyrolerhatt. har man såna nu? coolt.

det är tråkväder idag. mamma ringde förut. vi pratade i nästan en timma. hon är bra.

lagade lax, mmm...

nu sitter jag här och väntar. på vad vet jag inte.. bättre tider? alternativ kanske? anna?

vad kul det är att skriva en massa egentligen. om allt och ingenting.

borde kanske öva lite till imorgon. kanske. bara kanske.

borde i vilket fall göra något annat än attt sitta vi datorn. eh, kanske se en film? (sak samma, det är ju datorn ändå), läsa en bok? (orkar inte), äta godis? (borde inte), röra på mig? (fryser iofs men orkar inte).

nähä. det blir inget annat. borde kanske öva ändå. kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0