what to do?

lite lite på bloggfronten. skyller på mycket att göra. men sanningen är att vi inte haft internet sen i lördags morse. det har varit en bra vecka. modelldagen i norrköping i onsdags var riktigt kul. det var sjukt svårt att välja ut fem bilder sen som man ville ha. jaja, det fick bli bra. torsdag och fredag gick fort. letade skor på stan och tränade (!) på torsdagskvällen. annars mys med anna. i fredags jobbade jag igen på NH. det gick fint, inte lika mycket folk som sist men det var kul anyway. blev kvar sent. upp tidigt på lördagen för skoköp och släktkalas i finspång. det var trevligt. väl hemma efter det blev det riktigt soft med anna. varma mackor och fruktsallad.. mm.. söndag = balträning. det gick fint. känns riktigt bra. annars slappdag. lagade paj.. och sayuri kom på besök!! det gjorde mig glad. det betyder så mycket när oldiesarna hör av sig. puss på dig!
igår tog jag o anna en slappdag igen. vi gick lite på stan, åt scones på espresso house och sen lagade jag wok när vi kom hem. barnkör as always och på kvällen var vi bjudna till grabbarna grus på nybakat bröd. mys. vårt internet fick vi igång igår. vi har fått köpa ett nytt. det suger men nu kan vi leva igen :P.. idag simmade jag litegrann och har lagat mig en god ostsås (är sjukt nöjd). kör ikväll. det är najs. vi ses när vi ses..

Kommentarer
Postat av: sayan

puss på dig sötnos!

2009-03-05 @ 09:42:55
URL: http://sayurikikuchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0