what what?

helt okej helg.
hängde i pingst i lördags.
café orange. det var mys.
sjöng upp med barnkören i kyrkan igår.
de är duktiga.
balträning, gick helt okej.
vi var sega.
som vanligt då.
hade liten cellgrupp med frida o lovisa.
helt okej. var så trött bara.
idag har jag städat
och bakat och sen kom stina o anna s på besök.
det var mycket mys.
mina blondiner.
har sedan haft barnkören.
vi fick en ny tjej idag.
det var kul.
och nu på kvällen tränade jag med anna.
jag är svettig.
ska snart ta mig en dusch..
och sen blir det film med gott samvete.



annars är det lite kaos.
det är svårt hur vi kan lösa det.
vad vi ska göra.
men på något sätt kanske det går.
eller så är det tecknet.
tecknet på att något nytt ska hända.
men hur vet vi det?
kaos.

Kommentarer
Postat av: anna

kaaaaaaaaoooooooooooooooooosssssssssssssss

2009-03-23 @ 21:44:30
URL: http://shiveringgreen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0